Нова пошта скасувала плату за одну із послуг після підвищення тарифів.


Зміни в політиці повернення посилок компанією "Нова пошта"
Українська компанія "Нова пошта" оголосила про нові правила повернення посилок. Тепер клієнти зможуть повертати посилки без додаткових витрат, якщо одержувач відмовляється забрати їх або товар не підійшов до покупця. Раніше за ці операції стягувалась комісія у розмірі 0,5% від вартості посилки, але тепер ця плата буде скасована. Це полегшить повернення для користувачів "Нової пошти" і стане особливо корисним для клієнтів інтернет-магазинів. За даними компанії, щомісяця приблизно 1,3 мільйонів посилок повертаються відправникам, а витрати на ці операції складали 9,4 мільйона гривень.
Підвищення тарифів на доставку
Це нововведення відбувається на фоні підвищення тарифів на доставку, яке "Нова пошта" запровадила з 1 жовтня. Середня вартість послуг збільшилася на приблизно 10 гривень за відправку.
Читайте також
- Bild опублікував "таємний список": яку зброю Україна могла запросити у ФРН
- Стосується всіх отримувачів пільг: у ПФУ оновили процедуру виплати грошей
- Не так, як в Україні: Попенко розповів про реальну вартість комуналки в Європі
- Заборона на керування автомобілем: у якому віці доведеться залишити кермо
- The Economist: В Україні готується зміна прем'єра, доки Єрмак посилює позиції та конфліктує з Будановим
- ПФУ роз'яснив, хто і як тепер може отримати соцдопомогу замість пенсії