ПриватБанк звернувся до клієнтів: з'явилася важлива інформація для всіх власників банківських карток.


У червні 2025 року ПриватБанк почав використовувати короткий номер 3700 для зв'язку зі своїми клієнтами. Таким чином, банк прагне забезпечити безпеку і збільшити довіру між собою та українськими користувачами послуг.
Тепер клієнти можуть бути впевнені, що дзвінки від 3700 - це дійсно від ПриватБанку, адже цей номер використовується лише для зв'язку з абонентами операторів Vodafone, Lifecell та Київстар. Слід також запам'ятати, що банк ніколи не звертатиметься до клієнтів через соціальні мережі, тому будьте обережні, аби не потрапити до рук шахраїв.
Безпека та довіра важливіше за все
ПриватБанк продовжує забезпечувати надійні фінансові послуги та пильнувати за безпекою клієнтів, активно реагуючи на сучасні загрози та запобігаючи можливим шахраївським схемам. Новий стандарт комунікації - лише один з кроків у напрямку покращення відносин між банком та клієнтами, забезпечуючи захист і спокій українським споживачам фінансових послуг.
Читайте також
- У МОЗ розповіли про хід ремонту в "Охматдиті"
- Українцям пояснили, яких тарифів на світло чекати з 1 вересня
- Бізнес у зоні високого воєнного ризику отримав 9,8 млрд грн пільгових кредитів
- Аналітики зафіксували стрибок цін на житло у Києві: названо найдорожчий та найдоступніший райони
- Це ще не кінець: експерти попередили про подальше здорожчання пального на АЗС
- Українці масово отримують "ліві" платіжки: як не переплатити за світло та оскаржити цифри у платіжках