Готелі Туреччини вигадали новий «головний біль» для туристів і туроператорів.


Туристи та туроператори в Туреччині спостерігають за новим трендом - динамічним ціноутворенням у готелях, яке залежить від попиту і все частіше застосовується. Цей підхід, який вже добре відомий у авіакомпаніях, починає набирати популярності серед готелів. За думкою фахівців, це може стати проблемою для туроператорів і турагентств.
«Проте ця тенденція вже незворотна: готельний бізнес стає все більш динамічним з точки зору заповненості та цін. І, отже, він стає більш непередбачуваним», - зауважують у матеріалі.
Зміна стратегії бронювання в Туреччині визначена розвитком технологій дистрибуції та зміною підходу багатьох готелів до співпраці з туроператорами. Це ускладнює задачі як для туроператорів, так і для турагентств, оскільки ціни постійно змінюються, а угоди на п'ятницю можуть бути застарілими вже в понеділок.
Нова система ціноутворення вже призводить до того, що туристи розглядають альтернативи для свого відпочинку, уникаючи поїздок до Туреччини. Навіть місцеві мешканці переглядають свої плани через високі ціни в курортних районах. Ця ситуація загрожує популярності турецьких курортів, які можуть втратити привабливість для туристів.
У Туреччині в готелях починає діяти динамічна система ціноутворення, яка залежить від попиту. Це ускладнює життя туристів і туроператорів, які можуть стикатися з несподіваними змінами у цінах і умовах бронювання готелів.
Читайте також
- Де туристи платять найвищі податки у Італії: перелік міст
- Стало відомо, чи може «Укрзалізниця» зупиняти рух поїздів під час обстрілів
- Польща під прицілом: Проросійська пропаганда в Telegram підриває підтримку України
- Справа Назарія Гусакова: Поліція закликає повідомляти про можливі шахрайства під час збору коштів
- Вони кохали Максима Рильського. Онук поета розповів про романи славетного діда
- Туристка вижила після падіння у кратер активного вулкана у Індонезії